Bizniszt lát a geekeknek szánt ajándékcsomagokban.
Öt évvel ezelőtt Ynon Kreiz jól megérezte, hova kell tennie a pénzét: ekkor fektetett be a Maker Studios nevű startupba, ami igencsak jó ötletnek bizonyult, hiszen 2014-ben a Disney több mint 670 millióért vásárolta fel az online videókkal foglalkozó vállalkozást.
Kreiz most újra mozgolódik, ám ezúttal nem az online videókban látja a nagy pénzt, hanem geekeknek, nördöknek és egyéb csodabogaraknak szánt, havi rendszerességgel kiküldött ajándékcsomagokban, amelyeket feliratkozásért (és persze némi pénzért) cserébe kapnak meg az érdeklődők. A dobozokban pólók, bögrék, képregények, figurák és egyéb ajándéktárgyak találhatók, amelyek általában egy-egy témához, illetve valamilyen popkulturális alkotáshoz köthetők – jellemzően videojátékokhoz, filmekhez vagy éppen képregényekhez
Valahogy így kell elképzelni egy Loot Crate-es küldeményt
Dióhéjban ezzel foglalkozik a Loot Crate nevű kezdeményezés, amelybe Kreiz mostanában fektetett be, és tekintettel arra, hogy ez a szolgáltatás tavaly több mint 150 millió dollárnyi csecsebecsét tudott értékesíteni, teljességgel érthető a befektetési kedv. Ezen felül pedig érdemes azt is megjegyezni, hogy a Loot Crate jelenlegi célközönsége könnyen bővíthető új témákkal, illetve a szolgáltatás jellege nemcsak a geekek és kockák számára lehet érdekes.
Az egyébként nem nyilvános, hogy Kreiz mennyi pénzt fektetett a vállalkozásba, ám egyes források szerint az összeg nem haladja meg az egymillió dollárt. Akármennyit is fektetett be Kreiz, mostantól a Loot Crate felügyelő bizottságának a tagja, a menetrend tehát hasonló, mint amit annak idején a Maker Studiosnál láttunk, ahol hasonló pozícióban kezdett, ám már ügyvezetőként távozott. Mi mindenesetre kíváncsian fogjuk figyelni a fejleményeket.
Utolsó kommentek